fredag 2 november 2007

F**CKING SWEET

Dags för en ny upload med 5 låtar, de flesta nya färska på marknaden. Det speciella med just dessa 5 är att det blir min absolut bästa upload jag någonsin gjort på sidan, dom är så bra enligt min uppfattning att man hamnar i en slags psykotisk trans när man lyssnar på dem, spec. Fascination, Que Pasa Contigo och Galactic Tiger..Shuffle up and download!

M at rhythm is my life

Phil Green Vs. Shokk - Fascination (Syke'N'Sugarstarr Remix)

Alex Gaudino Feat Sam Obernik - Que Pasa Contigo (Philippe B And Romain Curtis Remix)

Cirez D Vs. Axwell - Galactic Tiger

Klaas - The Way To Go (At Night Electro Mix)

Oh Laura - Release Me (The Attic Remix)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Sjysst upload!

Anonym sa...

riktigt sköna låtar måste jag säga.
diggar prydz och axwells remix på beastie boys - intergalactic.
release me remixen var också skööön.

Anonym sa...

MR SCHMIDT ÄR MIN IDOL!!!!!!!!111