söndag 11 november 2007

Juicy riveraaa


Robbie Rivera-Hum Melody 2007 (Juicy Ibiza Mix)

Riberto Louis Rivera, better known as Robbie Rivera, is a prolific house music producer and DJ born in Puerto Rico. He has an extensive catalog of original productions and remixes to his credit, ranging from tribal to progressive house, as well as incorporating garage and latin elements. As a solo artist he has hit #1 on the chart twice: in Hot dance music/clubplay 2001-2003 with "The Hum Melody". With "Feel This 2001" and again in 2003 with "The Hum Melody".

2 kommentarer:

Anonym sa...

tjena! jag vill börja med att säga att bloggen är en av mina personliga favoriter. vill även höra om ni kan lägga upp min nya electrohouse låt för att ge mig en hjälp på traven med spridningen. länken: http://www.speedyshare.com/678341323.html
ni behöver inte spara denna kommentaren heller, visste inte vart jag skulle vända mig så jag valde kommentarer.

evigt tacksam!

Anonym sa...

Visste inte riktigt vart jag skulle lämna in kommentaren.. Men här kommer en BRUTAL låt jag o säkert många andra jagat efter.

Beastie Boys - Intergalactic ( Elio Riso )


"I'am Jacks Repeated beat"